Jste-li podnikatel na volné noze, majitel větší, korporátní společnosti, nebo naopak menší firmy, jistě mezi Vaše hlavní zájmy patří zviditelnění své firmy na trhu. Pokud svou firmu teprve zakládáte, je o to těžší získat zájem a pozornost potencionálních zákazníků. Jste-li majitelem firmy po mnoho let, je naopak težší zaujmout nové klienty. Upoutat na svou značku pozornost, a zárověň si dlouhodobě udržet zájem svých (potencionálních) klientů je velmi težky úkol. Značně v tom pomáhá vhodná propagace a dobrý marketingový tým, přičemž nejlépe na svou společnost upozorníte dobře zpracovanou vizuální identitou a grafikou. Výstižné a snadno zapamatovatelné logo, lákavé barvy, vhodné písmo, a mnoho dalších detailů tak může přilákat zájem zákazníků. Dalším důležižým faktorem je co možná nejsnadnější přístup k informacím o Vaší firmě. V tom naopak pomáhají vizitky, letáky, webové stránky, nebo případné e-shopy. Pokud tohle vše již dávno splňujete, a podařilo se Vám firmu zviditelnit, pak přichází na řadu otázka, jak si zájem zákazníka udržet.
Jedním ze způsobů, jak si svou klientelu udržet, a zároveň získávat pozornost nových zákazníků, je reklamní textil. Ten, abyste udželi klientův zájem, můžete rozdávat jako dárkový předmět, a rovněž tak získáváte zájem nových klientů, ať už tento textil nosí Váš stálý zákazník, nebo Vy a Vaši zaměstnanci. Největší výhodou je především velký prostor pro logo Vaší firmy, heslo, nebo jednoduchá grafika. Jelikož je tento prostor výrazně větší, například oproti reklamním propiskám, máte také větší šanci být vidět.
Reklamní textil může být nejen tričko, nebo čepice, ale mohou to být také bundy, polokošile a košile, nebo například mikiny. Zárověň můžete toto oblečení poskytnou nejen v mužském střihu, ale také v ženském, či ve velikostech pro děti. Rovněž nejen Vy, ale především Vaši zákazníci jistě ocení vysokou kvality tohoto textilu.